آموزش نوين آيلتس
 
نويسندگان
لینک دوستان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 69
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 3460
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

با توجه به قلم ها در اينستاگرام ، گزينه هاي زيادي وجود ندارد. ما مي توانيم از 5 قلم مختلف در Stories Instagram استفاده كنيم ، اما وقتي صحبت از بيوگرافي ، عنوان ها و نظرات مي شود ، اينستاگرام فقط يك گزينه به ما مي دهد. اما اگر به شما بگوييم كه مي توانيم به فونت هاي بيشتري در اينستاگرام دسترسي پيدا كنيم ، چه مي كنيد؟ شما همچنين ميتوانيد با خريد فالوور ايراني و واقعي اينستاگرام ماي ممبر با اين وبسايت در ارتباط باشيد.

 
هنگامي كه مي خواهيد بيو اينستاگرام خود را تغيير دهيد يا نگاهي با مارك تر به داستان هاي اينستاگرام خود ايجاد كنيد ، ما به طور كامل نحوه تغيير فونت بيوگرافي اينستاگرام را توضيح مي دهيم.

چگونه قلم اينستاگرام را تغيير دهيم؟در واقع ايجاد يك نام تجاري متفاوت در Instagram بسيار آسان است! مي توانيد عكس هاي خود را مرتباً مرتب كنيد ، كاورهاي برجسته Instagram Stories Highlights و موارد ديگر را بارگذاري كنيد. با اين وجود ، وقتي نوبت به فونت هاي اينستاگرام مي رسد ، گزينه ها كاملاً محدود هستند. آنها در واقع بسيار محدود هستند. اينستاگرام يك گزينه فونت براي بيوگرافي ، زيرنويس ها و نظرات شما ارائه مي دهد.


اما در واقع ، مقالات بيوگرافي اينستاگرام مي تواند شكل بگيرد. براي اين كار بايد از برنامه تلفن همراه يا ابزار وب استفاده كنيد ، اما با اين كار مي توانيد به راحتي فونت هاي مختلف اينستاگرام را براي حساب خود تغيير دهيد و از فونت هاي رنگارنگ و مختلف در بيوگرافي خود استفاده كنيد.
قلم هاي اينستاگرام را مرحله به مرحله تغيير دهيد:


مرحله 1: قلم جديد اينستاگرام را انتخاب كنيدما توصيه مي كنيم از برنامه اي مانند Instagram Fonts يا Fonts براي اينستاگرام استفاده كنيد.
فايده استفاده از يكي از اين ابزارها اين است كه آنها پيش از آزمايش سازگاري فونت هاي خاصي با اينستاگرام مي پردازند. بنابراين مي توانيد فونت صحيح را در حدس پيدا كنيد. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه يك متن را پيست كنيد يا آن را در اينجا بنويسيد. سپس نتايج را مرتب كنيد تا مقاله اي متناسب با زيبايي شناسي برند يا خودتان پيدا كنيد.


مرحله 2: قلم را در بيوگرافي ، عنوان يا نظرات خود جايگذاري كنيدوقتي فونت اينستاگرام مورد علاقه خود را پيدا كرديد ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه متن را كپي كنيد ، برنامه اينستاگرام را باز كرده و در صورت لزوم آن را جاي گذاري كنيد. اگر روي دكمه ويرايش نمايه روي نمايه خود ضربه بزنيد ، مي توانيد متن را در نام يا بيوگرافي خود جايگذاري كنيد.

در صورت تمايل مي توانيد اين متن را با فونت هاي مختلف در يكي از پست هاي اينستاگرامي خود جاي گذاري كنيد. مي توانيد يك پست جديد جايگذاري كنيد يا مي توانيد يك پست موجود را به روز كنيد. شما همچنين ميتوانيد با تبليغات پاپ آپ اينستاگرام با ماي ممبر در ارتباط باشيد.

به همين ترتيب ، مي توانيد اين پست فونت متفاوت اينستاگرام را به عنوان نظر در زير پستي كه هركسي به اشتراك گذاشته است اضافه كنيد.
ساده نيست؟
به خصوص اگر شما يك تجارت هستيد ، يعني اگر يك حساب كاربري داريد ، بازي با فونت هاي اينستاگرام از نظر شخصي سازي نام تجاري شما بسيار منطقي است. با لمس هاي كوچك مي توانيد معجزه كنيد ، كارهاي مختلفي مي توانيد انجام دهيد.


چگونه از قلم هاي سفارشي اينستاگرام در Stories Instagram استفاده كنيم؟ما شروع به توضيح فونت هاي ويژه اينستاگرام با بيو كرديم. زيرا مهمترين و قابل توجه ترين قسمت اينستاگرام شروع به زيست كرده است. علاوه بر اين ، اظهارات خود اينستاگرام نشان مي دهد كه با گذشت زمان ، قسمت بيو اهميت بيشتري پيدا مي كند و مارك ها بايد هنگام استفاده از اين قسمت مراقب باشند.
برخلاف بقيه اينستاگرام ، Instagram Stories مي تواند از 5 فونت مختلف استفاده كند: كلاسيك ، مدرن ، نئون ، ماشين تحرير و قدرتمند. اما اگر به دنبال چيزي كمي متفاوت هستيد ، آيا فونت هاي مختلفي در اينستاگرام موجود است؟


البته ، شما چند گزينه داريد:
گزينه 1: از يك برنامه طراحي گرافيكي استفاده كنيداولين گزينه استفاده از يك ابزار طراحي گرافيك مانند Canva ، Typorama يا Font Candy است. (در واقع تعداد زيادي برنامه وجود دارد كه به شما امكان مي دهد فونت هاي سفارشي را به Instagram Stories خود اضافه كنيد ، اما با يكي از برنامه هاي ذكر شده در بالا مي توانيد ظاهر دلخواه خود را بدست آوريد).


با باز كردن برنامه شروع كنيد (در اين مثال از Canva استفاده خواهيم كرد) و روي "Your Story" ضربه بزنيد. در اينجا مي توانيد يكي از الگوهاي Stories اينستاگرام Canva يا گزينه "Blank" را انتخاب كنيد.عكس يا پس زمينه را بارگذاري كنيد و سپس روي دكمه "+" در گوشه پايين سمت راست ضربه بزنيد.در اينجا ، مي توانيد يكي از الگوهاي متني Canva را انتخاب كنيد يا اگر بيشتر مي خواهيد ، مي توانيد گزينه "افزودن كمي از متن خود را" بررسي كنيد. بنابراين مي توانيد گزينه هاي بيشتري را مشاهده كنيد.ضمن تغيير قلم در استوري هاي اينستاگرام ، مي توانيد اندازه ، تراز بندي ، ارتفاع خط ، فاصله و موارد ديگر را نيز تنظيم و تغيير دهيد.Canva داراي تعداد زيادي فونت مختلف است ، اما همچنين مي توانيد فونت هاي مارك تجاري خود را در صورت بروزرساني به يك حساب پولي بارگذاري كنيد.هنگامي كه تصميم گرفتيد فونت را دوست داريد ، روي دكمه بارگيري در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنيد ؛ اين به طور خودكار طرح را در رول دوربين (گالري) شما ذخيره مي كند ، بنابراين مي توانيد به راحتي آن را در استوري هاي اينستاگرام خود بارگذاري كنيد.
براي افزودن قلم سفارشي به فيلم استوري اينستاگرام چه بايد كرد؟هنوز هم مي توانيد از يك برنامه طراحي گرافيكي استفاده كنيد! Hype Type ، Videorama و Vont به شما امكان مي دهند فونت هاي سفارشي اينستاگرام را به فيلم هاي خود اضافه كنيد (برنامه هاي زيادي وجود دارد كه مي توانند اين كار را انجام دهند).
بياييد به طور خلاصه نحوه انجام اين كار با Hype Type را توضيح دهيم ، به عنوان مثال ، همه برنامه ها كم و بيش به همان شيوه استفاده مي شوند.
با باز كردن برنامه و پيمايش شروع كنيد ، گالري را باز كنيد.
پس از پيدا كردن فيلم مناسب ، روي دكمه "T" در پايين صفحه ضربه بزنيد. در اينجا مي توانيد مجموعه اي از متن هاي متحرك و غير متحرك را انتخاب كنيد.
پس از يافتن قلم و نوشتاري كه دوست داريد ، روي دكمه علامت گذاري ضربه بزنيد و فيلم را در رول دوربين بارگيري كنيد. https://namadin.co/

 

گزينه شماره 2: مي توانيد از الگوي داستان اينستاگرام استفاده كنيدگزينه دوم استفاده از الگوي پيش ساخته هاي Instagram Stories است.
فايده استفاده از الگوها اين است كه معمولاً توسط طراحان ساخته مي شوند. بنابراين لازم نيست تصميم بگيريد كه كدام فونت ها به خوبي با هم تركيب مي شوند يا كدام رنگ ها و طرح ها براي برند شما بيشتر منطقي است ، الگوي داستان يك گزينه عالي است.
فيلترهاي استوري اينستاگرام را مي توانيد از بسياري جاها بصورت رايگان بارگيري كنيد. به لطف اين فيلترها يا بهتر بگوييم الگوها ، مي توانيد از فونت هاي مختلف و رنگ هاي مختلف در استوري هاي اينستاگرام خود استفاده كنيد.
استفاده از فونت هاي سفارشي اينستاگرام در واقع بسيار راحت تر از آن است كه به نظر مي رسد. خواه بخواهيد بيو اينستاگرام خود را تغيير دهيد يا در ماركت هاي اينستاگرام خود ظاهري مارك تر ايجاد كنيد ، سفارشي سازي قلم هاي اينستاگرام راهي عالي براي برجسته شدن از بين جمع است!

منبع:

https://adsmember.com/buy-facebook-friends/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۵۰:۱۱ ] [ ياسر موسوي ]

Learn about the history and development of cinema, from the Kinetoscope in 1891 to today’s 3D revival.
Cinematography is the illusion of movement by the recording and subsequent rapid projection of many still photographic pictures on a screen. Originally a product of 19th-century scientific endeavour, cinema has become a medium of mass entertainment and communication, and today it is a multi-billion-pound industry.
WHAT WERE EARLY FILMS LIKE?At first, films were very short, sometimes only a few minutes or less. They were shown at fairgrounds, music halls, or anywhere a screen could be set up and a room darkened. Subjects included local scenes and activities, views of

foreign lands, short comedies and newsworthy events.
The films were accompanied by lectures, music and a lot of audience participation. Although they did not have synchronised dialogue, they were not ‘silent’ as they are sometimes described.THE RISE OF THE FILM INDUSTRYBy 1914, several national film industries were established. At this time, Europe, Russia and Scandinavia were the dominant industries; America was much less important. Films became longer and storytelling, or narrative, became the dominant form.
As more people paid to see movies, the industry which grew around them was prepared to invest more money in their production, distribution and exhibition, so large studios were established and dedicated cinemas built. The First World War greatly affected the film industry in Europe, and the American industry grew in relative importance.
The first 30 years of cinema were characterised by the growth and consolidation of an industrial base, the establishment of the narrative form, and refinement of technology.
ADDING COLOURColour was first added to black-and-white movies through hand colouring, tinting, toning and stencilling.
By 1906, the principles of colour separation were used to produce so-called ‘natural colour’ moving images with the British Kinemacolor process, first presented to the public in 1909.
Kinemacolor was primarily used for documentary (or ‘actuality’) films, such as the epic With Our King and Queen Through India (also known as The Delhi Durbar) of 1912, which ran for over 2 hours in total.
The early Technicolor processes from 1915 onwards were cumbersome and expensive, and colour was not used more widely until the introduction of its three‑colour process in 1932. It was used for films such as Gone With the Wind and The Wizard of Oz (both 1939) in Hollywood and A Matter of Life and Death (1946) in the UK.
The first attempts to add synchronised sound to projected pictures used phonographic cylinders or discs.
The first feature-length movie incorporating synchronised dialogue, The Jazz Singer (USA, 1927), used the Warner Brothers’ Vitaphone system, which employed a separate record disc with each reel of film for the sound.
This system proved unreliable and was soon replaced by an optical, variable density soundtrack recorded photographically along the edge of the film, developed originally for newsreels such as Movietone.
CINEMA’S GOLDEN AGEBy the early 1930s, nearly all feature-length movies were presented with synchronised sound and, by the mid-1930s, some were in full colour too. The advent of sound secured the dominant role of the American industry and gave rise to the so-called ‘Golden Age of Hollywood’.
During the 1930s and 1940s, cinema was the principal form of popular entertainment, with people often attending cinemas twice a week. Ornate ’super’ cinemas or ‘picture palaces’, offering extra facilities such as cafés and ballrooms, came to towns and cities; many of them could hold over 3,000 people in a single auditorium.
In Britain, the highest attendances occurred in 1946, with over 31 million visits to the cinema each week.

WHAT IS THE ASPECT RATIO?Thomas Edison had used perforated 35mm film in the Kinetoscope, and in 1909 this was adopted as the worldwide industry standard. The picture had a width-to-height relationship—known as the aspect ratio—of 4:3 or 1.33:1. The first number refers to the width of the screen, and the second to the height. So for example, for every 4 centimetres in width, there will be 3 in height. 
With the advent of optical sound, the aspect ratio was adjusted to 1.37:1. This is known as the ‘Academy ratio’, as it was officially approved by the Academy of Motion Picture Arts and Sciences (the Oscars people) in 1932.
Although there were many experiments with other formats, there were no major changes in screen ratios until the 1950s.
HOW DID CINEMA COMPETE WITH TELEVISION?Promotional image for Cinerama showing rollercoaster on a cinema screenCinerama Inc.Promotional image for Cinerama, 1952.Cinerama Inc.The introduction of television in America prompted a number of technical experiments designed to maintain public interest in cinema.
In 1952, the Cinerama process, using three projectors and a wide, deeply curved screen together with multi-track surround sound, was premiered. It had a very large aspect ratio of 2.59:1, giving audiences a greater sense of immersion, and proved extremely popular.
However, Cinerama was technically complex and therefore expensive to produce and show. Widescreen cinema was not widely adopted by the industry until the invention of CinemaScope in 1953 and Todd‑AO in 1955. Both processes used single projectors in their presentation.
Screening of The Sound of Music in 70mm on the curved screen in Pictureville Cinema as part of Widescreen Weekend, 2019The Sound of Music on the museum’s curved screen, 2019.CinemaScope ‘squeezed’ images on 35mm film; when projected, they were expanded laterally by the projector lens to fit the screen. Todd-AO used film with a width of 70mm. By the end of the 1950s, these innovations had effectively changed the shape of the cinema screen, with aspect ratios of either 2.35:1 or 1.66:1 becoming standard. Stereo sound, which had been experimented with in the 1940s, also became part of the new widescreen experience.
Specialist large-screen systems using 70mm film were also developed. The most successful of these has been IMAX, which as of 2020 has over 1,500 screens around the world. For many years IMAX cinemas have shown films specially made in its unique 2D or 3D formats but more recently they have shown popular mainstream feature films which have been digitally re-mastered in the IMAX format, often with additional scenes or 3D effects.
Installation of the IMAX screen at the museum in 1983Science Museum Group CollectionInstallation of IMAX screen at the museum, 1983.Science Museum Group CollectionHOW HAVE CINEMA ATTENDANCE FIGURES CHANGED?While cinemas had some success in fighting the competition of television, they never regained the position and influence they held in the 1930s and 40s, and over the next 30 years audiences dwindled. By 1984 cinema attendances in Britain had declined to one million a week.
The Point multiplex cinema, Milton KeynesThe Point multiplex cinema, Milton Keynes.Image sourceBy the late 2000s, however, that number had trebled. The first British multiplex was built in Milton Keynes in 1985, sparking a boom in out-of-town multiplex cinemas.
Today, most people see films on television, whether terrestrial, satellite or subscription video on demand (SVOD) services. Streaming film content on computers, tablets and mobile phones is becoming more common as it proves to be more convenient for modern audiences and lifestyles.
Although America still appears to be the most influential film industry, the reality is more complex. Many films are produced internationally—either made in various countries or financed by multinational companies that have interests across a range of media.
WHAT’S NEXT?In the past 20 years, film production has been profoundly altered by the impact of rapidly improving digital technology. Most mainstream productions are now shot on digital formats with subsequent processes, such as editing and special effects, undertaken on computers.
Cinemas have invested in digital projection facilities capable of producing screen images that rival the sharpness, detail and brightness of traditional film projection. Only a small number of more specialist cinemas have retained film projection equipment.
In the past few years there has been a revival of interest in 3D features, sparked by the availability of digital technology. Whether this will be more than a short-term phenomenon (as previous attempts at 3D in the 1950s and 1980s had been) remains to be seen, though the trend towards 3D production has seen greater investment and industry commitment than before.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۰۴:۰۲ ] [ ياسر موسوي ]

خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش چيست؟ تبليغات تلگرامي خود را به چه شركت‌هايي بسپاريم؟ آيا تمام شركت‌هاي تبليغات تلگرامي مطمئن هستند؟ امروزه نمي‌توان تنها به تبليغات محيطي براي رشد كسب و كار خود اميد بست و انتظار معجزه داشت. افراد بيشتر از اينكه بيلبورد‌هاي سطح خيابان را تماشا كنند، مشغول گشت و گذار در تلگرام و شبكه‌هاي اجتماعي هستند. اگر به دنبال روشي براي تبليغات ارزان و در عين حال هدفمند هستيد حتما تبليغات در تلگرام را امتحان نماييد.

خريد ممبر فيك تلگرام بدون ريزش و فوري سلام ادز

پيام رسان تلگرام

يكي از پيام رسان‌هاي خارجي كه در ايران طرفداران بسيار زيادي دارد، تلگرام است. نرم افزار تلگرام را مي‌توان يكي از سريع‌ترين و امن‌ترين پيام‌ رسان‌هاي حال حاضر دانست. اين اپليكيشن به دليل امكانات زياد و همچنين رايگان بودن آن توانسته است طرفداران بسيار زيادي را در ايران و جهان براي خود دست و پا كند.

شما با استفاده از اين پيام رسان قادر خواهيد بود بدون وقفه بين خود و ديگر دوستانتان پيام رد و بدل كنيد. در حال حاضر اين برنامه تنها نقش پيام رساني را بازي نمي‌كند و از آن انتظار مي‌رود در آينده‌اي نه چندان دور تبديل به يكي از شبكه‌هاي اجتماعي فراگير شود. هم اكنون نيز كسب و كارهاي گوناگوني بر بستر تلگرام فعاليت مي‌كنند؛ از همين رو تبليغات در تلگرام را مي‌توان يكي از دغدغه‌هاي مشترك ميان تمام ارائه دهندگان خدمات و كالا دانست.

خدمات ارائه شده توسط شركت تبليغات تلگرام

از عمر پيام رسان‌هايي مانند تلگرام كمتر از 10 سال مي‌گذرد، اما نقش آن را مي‌توان در جاي جاي كسب و كارها و زندگي افراد احساس كرد. از آنجايي كه تلگرام نقش بسيار زيادي در گسترش و رشد كسب و كارها داشته است روش‌هاي متفاوتي براي تبليغات در تلگرام به وجود آمده است و بسياري از افراد سفارشات مختلفي به شركت تبليغات تلگرام مي‌دهند. در ادامه به روش‌هاي رايج تبليغات در تلگرام مي‌پردازيم با ما در وب سايت سلام ادز همراه باشيد.

تبليغات كليكي در تلگرام

اولين نوع تبليغاتي كه شركت تبليغات تلگرام ارائه مي‌دهد، تبليغات كليكي در تلگرام است. از آنجايي كه براي محاسبه و شمارش ميزان كليك‌ها به سامانه‌هاي نرم افزاري نياز است، اين نوع تبليغات را تنها شركت‌هاي خاصي ارائه مي‌دهند. در اين روش تبليغات، شما بنر تبليغاتي خود را در كانال‌هايي با موضوع دلخواه قرار مي‌دهيد و به ميزاني كه كليك بر روي تبليغات شما انجام شود بايد هزينه پرداخت كنيد. همچنين مي‌توانيد در رابطه با پكيج‌هاي تبليغاتي در تلگرام اطلاعات بيشتري به دست آوريد.

خريد ممبر پروكسي تلگرام تضميني سلام ادز

مزايايي تبليغات كليكي در تلگرام

اولين مزيت اين روش تبليغات را مي‌توان هدفمند بودن آن دانست. شما در قدم اول محتواي خود را در كانال‌هايي انتشار خواهيد داد كه با دسته بندي موضوعي و كاري شما هم خواني داشته باشند. به صرفه بودن هزينه دومين مزيت اين روش تبليغاتي است چراكه افراد تنها هزينه‌ تعداد كليك‌هاي انجام شده بر روي تبليغات را پرداخت خواهند كرد و ديگر نيازي به پرداخت هزينه اضافي نخواهند داشت. به دليل حساس بودن روش محاسبه اين نوع تبليغات سعي كنيد تبليغات خود را به يك شركت تبليغاتي معتبر بسپاريد و از نحوه كاركرد آن اطمينان خاطر داشته باشيد.

 

تبليغات ساعتي در تلگرام

در اين روش تبليغاتي شما مبلغ ثابتي را به شركت تبليغات  تلگرام مي‌پردازيد و شركت اقدام به گذاشتن بنر تبليغاتي شما در كانال‌هاي مختلف به مدت 12 يا 24 ساعت خواهد كرد. لازم به توضيح است اگر قصد داريد تبليغات 12 ساعته در تلگرام انجم دهيد نياز است به ساعت شروع و پايان تبليغات توجه كامل داشته باشيد؛ چرا كه شما امكان انتخاب 12 ساعت در روز يا 12 ساعت در شب را در اختيار خواهيد داشت. اين روش تبليغاتي را كه شركت‌هاي گوناگوني ارائه مي‌دهند مي‌تواند مزاياي زير را براي كسب كار شما داشته باشد:

1.برندينگ و بازاريابي مناسب كسب و كار

تبليغات ساعتي به دليل زمان ماندگاري زياد تبليغات در تعداد بالايي از كانال‌ها، روشي مناسب براي برندينگ يا آگاهي از برند است. اگر قصد داريد به تازگي برند خود را معرفي كنيد يا مي‌خواهيد كمپين‌هاي آگاهي از برند خود را اجرا كنيد اين روش تبليغاتي كمك شاياني به شما خواهد كند.

2.انتخاب ساعت خريد ممبر پروكسي تلگرام

شما در اين روش خواهيد توانست ساعت شروع تبليغات خود را انتخاب كنيد. به عنوان مثال اگر كسب و كار شما در زمينه فروش لوازم آرايش و بهداشتي است و مخاطبان شما اكثرا خانم‌هاي خانه دار هستند؛ احتمالا شروع تبليغات در طول روز بهتر خواهد بود چرا كه در طول روز اين دست مخاطبان شما فعاليت بيشتري در تلگرام دارند.

3.هزينه تبليغات

در روش تبليغات ساعتي معمولا شركت تبليغات تلگرام هزينه‌اي ثابتي براي تبليغات در نظر نمي‌گيرد. بسته به نوع تبليغات، ميزان ساعت تبليغات و دسته بندي موضوعي كانال‌هاي انتخابي، هزينه تبليغات متفاوت خواهد بود. البته لازم به توضيح است اين روش تبليغات به دليل آگاهي زياد نسبت به ديگر روش‌هاي تبليغاتي به صرفه‌تر خواهد بود. براي دريافت هزينه تبليغات گسترده تلگرام كليك نماييد.

خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش سلام ادز

تبليغات بازديدي در تلگرام

از آنجايي كه كاركرد اصلي تلگرام بر اساس ميزان بازديد پيش مي‌رود، تبليغات بازديدي بيشترين ميزان سازگاري با بستر تلگرام را خواهد داشت. در اين روش تبليغاتي به ميزان بازديدي كه تبليغات شما داشته باشيد بايد هزينه پرداخت نماييد. شما مي‌توانيد از شركت تبليغات تلگرام بخواهيد پست تبليغاتي شما تنها 10000 بازديد داشته باشد و تنها هزينه اين مقدار بازديد را پرداخت نماييد. اين روش تبليغاتي هم مانند ديگر روش‌هاي تبليغاتي داراي مزيت‌هاي است كه در ادامه به توضيح تك به تك آن‌ها مي‌پردازيم.

1.قابليت رصد و كنترل بالا

از آنجايي كه اين روش تبليغاتي كاملا با بستر تلگرام سازگار است شما خواهيد توانست به صورت درست و بدون خطا ميزان بازديد تبليغات خود را مشاهده نماييد و ديگر نيازي نيست كه آمار بازديد تبليغات خود را از شركت تبليغات تلگرام بپرسيد. شما با مشاهده عدد پايين در هر پست خواهيد توانست ميزان بازديد دقيق نمايش تبليغات خود را بفهميد. براي اطلاع از تبليغات انبوه تلگرام كليك نماييد.

2.هزينه هدفمند

در اين روش تبليغاتي همان طور كه گفته شد شما تنها هزينه تعداد بازديد پست تبليغاتي خود را پرداخت خواهيد كرد. به عنوان مثال اگر تبليغ در كانالي 100 ساعت فعال باشد ولي تنها 10 بازديد داشته باشد، شما فقط هزينه همان 10 بازديد را پرداخت خواهيد كرد نه بيشتر!

3.عدم محدوديت در صرف هزينه

در اين روش تبليغاتي مهم نيست كه بودجه تبليغاتي شما به چه ميزان است؛ شما در تبليغات بازديدي خواهيد توانست حتي با كمترين ميزان هزينه، تبليغات خود را انجام دهيد. اين روش تبليغاتي به نسبت ميزان بازخورد و همچنين ميزان بودجه مورد نظر قابل مقايسه با خريد ممبر فيك تلگرام ارزان سلام ادز نخواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۸:۱۸ ] [ ياسر موسوي ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By blograz :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب